II Dissabte de les matemàtiques DiMat-Lleida. Alumnat i professorat de Batxillerat

El proper dissabte 13 de març tindrà lloc, un any més, el DiMatLleida – dissabte de les matemàtiques, enguany en format virtual. Aquesta formació-concurs adreçada a l’alumnat i professorat de Batxillerat és una iniciativa de la Fundació Ferran Sunyer i Balaguer de matemàtiques i consisteix en què l’alumnat assisteixi a un taller i després participi en uns exercicis a resoldre en relació al taller.

Us compartim: el programa de l’activitat, els enllaços a les inscripcions i el pòster amb tota la informació.

Programa:

– 9:30 benvinguda i comprovació de connexions de Zoom (hi haurà dos tècnics de l’IEC a la nostra disposició).

* Els estudiants es connectaran per parelles i es comprovarà el funcionament de la comunicació en els dos sentits.
* La resta d’assistents ( qui vulgui, que no participi en la fase concurs) es poden connectar de forma individual.

– 10 Les dues xerrades en paral·lel a càrrec de Marc Masdeu i Enric Ventura.
* Els estudiants hauran d’assistir a la que s’hagin apuntat.
* La resta de participants poden assistir a la que vulguin.

– 11:30 Tallers i activitat per a professors:
* Els estudiants hauran de fer el taller al que s’han apuntat (el de la xerrada). Allà rebran les instruccions per a participar al taller. A cada taller hi haurà 4 monitors que resoldran els dubtes dels estudiants. El taller acaba amb una classificació.

* Els professors han d’assistir a l’activitat per a professors que serà a una sala de Zoom a part.

– 13:15 Es llegirà la llista de premiats i es farà un comiat de l’activitat.

Els premiats rebran el premi per paqueteria. (Un altaveu Bluetooth per a cada participant de les 4 parelles guanyadores a cada taller.)

Inscripcions al DiTMAE – DiMatLleida – 2021 en els següents enllaços

inscripcions professorat

inscripcions alumnat

També us recordem que les activitats d’aquest any pels alumnes són:

1. Sabem resoldre equacions de tercer grau?, a càrrec de Marc Masdeu (UAB)
  2. De quantes maneres podem pintar un graf?, a càrrec d’Enric Ventura (UPC)

Per als professors hi haurà el curs Pràctica productiva a batxillerat, a càrrec de Paula López Serentill (INS Sant Feliu de Guíxols.

Reconegut pel Departament d’Educació com a activitat de formació continuada.

Cartell informatiu

Enllaç al pòster.

Organitza l’Ajuntament de Figueres, la Fundació Ferran Sunyer Balaguer i l’Institut d’Estudis Ilerdencs – Diputació de Lleida.

Hi col·labora el Servei Educatiu de l’Alt Empordà i el Servei Educatiu del Segrià

www.ditmae.cat
www.dimatlleida.cat