FIRA FormaOcupa

En el marc de la dinamització i potenciació de la Formació Professional i l´orientació,  els propers dies 23 i 24 de febrer tindrà lloc la fira de Formació i ocupació. Un saló  organitzat entre la Fira de Lleida, el Departament Educació, l’Ajuntament de Lleida amb l’Institut Municipal d´Educació, així com també amb la participació del Servei d’Ocupació de Catalunya, Sindicats i Patronal.

El Saló de la Formació i l’Ocupació de Lleida s’adreça a tots els alumnes i persones, que necessiten decidir o reorientar el seu futur professional, millorar en competències professionals, trobar feina, impulsar la seva carrera professional o emprendre un negoci.

El Saló FormaOcupa, és el punt de trobada per estudiants i famílies, que busquen orientació per decidir i encertar el seu futur professional.

Hi trobareu les noves propostes de l’oferta del Departament d’Educació pel curs 2024 i les propostes d’altres entitats que ofereixen formació i orientació: Formació Professional de tots els nivells, Graus Universitaris, Màsters i postgraus, Formació Ocupacional i Continuada, Assessorament per l’emprenedoria, Ensenyaments d´Idiomes, a més d´Empreses amb ofertes laborals.

S’han programat moltes activitats de creació de continguts digitats tant per Instagram, Facebook i Tik tok, i la preparació del currículum digital, que seran molt interessants com activitats complementaries a l’orientació professional i acompanyament que es fa des dels centres durant el curs escolar.