Dia Escolar de la Pau i la No-Violència

El 30 de gener se celebra cada any el Dia Escolar de la Pau i la No-Violència, DENIP(acrònim de Dia Escolar de la No-violència i la Pau), coincidint amb l’aniversari de la mort d’en  Mahatma Gandhi. Enguany us presentem  “Mapa de pau mental per a temibles trols infeliços”, una activitat dissenyada per UNICEF i protagonitzada per una simpàtica tribu de trols que demanen ajuda per adaptar-se a la vida fora de les coves. Aquesta iniciativa ajudarà l’alumnat a ser capaç de reconèixer les emocions d’altres persones i desenvolupar habilitats socials que són clau per poder establir relacions positives i constructives. Tot plegat contribueix a poder gaudir de la vida, fer front a reptes i construir una societat més respectuosa, pacífica i dialogant.

Podeu fer servir la guia i descarregar-vos la resta de materials per treure-li tot el profit a aquesta activitat en el següent enllaç.

Si compartiu les activitats als vostres blocs i xarxes socials utilitzeu l’etiqueta: #mapadepaumental. També podeu anomenar el  perfil de Twitter @unicef_cat per tal de que ho puguin seguir i fer-ne difusió.