Concurs BBVA de dibuix escolar

El Concurs BBVA de Dibuix Escolar es va instituir l’any 1982 i té per objectiu servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes de primària en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, a la vegada que llegeixen en català i aprenen sobre diverses temàtiques.

Amb aquesta iniciativa, els mestres poden treballar els contes al centre docent des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics.

Els contes treballen diverses competències emocionals, i els treballs premiats il·lustraran un nou llibre de contes de la col·lecció “Concurs de Dibuix Escolar”, publicat per Editorial Mediterrània.

El concurs està obert als alumnes de totes les escoles d’educació primària, així com les d’educació especial, de Catalunya.

Enllaç a les bases

Enllaç als contes

Enllaç al formulari d’inscripció

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *