Cofre de la prehistòria

Cofre de la Prehistòria del territori del Geoparc mundial UNESCO Orígens i zona d’influència, nou recurs didàctic per a treballar la prehistòria !!!

Es tracta d’un recurs didàctic per apropar l’alumnat de cicle superior d’educació primària i d’educació secundària obligatòria a la història més llunyana del seu entorn local. La metodologia didàctica proposada es fonamenta en l’ús de fonts materials i en el descobriment guiat. L’objectiu que es planteja és comprendre què ens fa humans des de la prehistòria, tot analitzant una sèrie d’objectes recreats, similars als trobats en diferents jaciments arqueològics d’aquest territori. Aquests objectes permeten apropar l’alumnat a diferents aspectes de la vida de les societats prehistòriques (economia, alimentació, tecnologia, pensament simbòlic, comunicació,…).

Aquesta oferta educativa, que neix del treball conjunt entre el Camp d’Aprenentatge de la Noguera, el Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera (ambdues del Departament d’Educació) i el Geoparc Orígens, ha comptat amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

Per sol·licitar-lo en préstec heu de contactar amb el CRP de La Noguera a través del correu és crp-noguera@xtec.cat o del telèfon és 973 44 63 62