18a edició de Cinema en curs

Fins el proper 27 de maig restarà oberta la convocatòria per participar en la 18a edició de Cinema en curs. Cinema en curs és un programa de pedagogia del cinema i amb el cinema a escoles i instituts. Partint del treball conjunt de docents i cineastes en el
desenvolupament dels tallers, es proposa un acostament al cinema entès com a art, cultura i creació.

El programa s’estructura en tres grans eixos de treball:

– Els tallers, impartits conjuntament per docents i un/a cineasta amb grups de 5è de primària a 1r de Batxillerat i Cicles formatius de grau mitjà (excepte els vinculats a estudis d’imatge i so).
– La formació dels i les docents.
– El desenvolupament d’accions a nivell de centre per promoure que el cinema esdevingui un eix transversal del projecte educatiu de les escoles i els instituts participants.

Trobareu tota la  informació al següent enllaç.