Orientacions per a la coordinació digital de centre

Enllaç al document

Els centres educatius estan immersos en un procés de transformació digital on les tecnologies han passat de ser simples eines de suport a la docència a convertir-se en recursos indispensables per al funcionament dels centres i l’adquisició de competències digitals per part d’alumnes i docents. La coordinació digital és un càrrec clau dins d’aquesta transformació que ha de ser no només digital sinó també educativa, per tal d’assessorar i dinamitzar el procés i supervisar el correcte funcionament i aprofitament d’equips, serveis i infraestructures del centre educatiu.

Les tasques de la coordinació digital han crescut en volum i exigència, per això es fa necessària una revisió de quines són, com es poden
atendre i qui les pot atendre. Per facilitar-ne la revisió, aquest document acota i defineix les tasques de la coordinació digital, indicant quines
són les que pertoquen al coordinador o coordinadora digital de centre en funció del seu encàrrec de servei i tal com es defineix als documents d’organització i gestió de centres educatius (DOIGC), i quines són les que poden ser delegables i executades per altres docents o personal PAS del centre educatiu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>