Dia Mundial del Medi Ambient

El proper 5 de juny se celebra el Dia Mundial del Medi Ambient. La Red de Escuelas Sostenibles estatal, ESenRED (Escuelas hacia la Sostenibilidad en Red), proposa una acció conjunta a tots els centres educatius que formen part de la xarxa estatal, de la que formem part les escoles verdes, per celebrar-lo.

El lema d’enguany és “La restauració dels ecosistemes i la urgència per fer les paus amb la natura” i la proposta consisteix en compartir una acció relacionada amb aquest lema i amb els ODS. Amb totes les accions que ens feu arribar, la XESC elaborarà un vídeo que compartirà amb la resta de xarxes de ESenRED i que es difondrà el dia 5.

Trobareu tota la informació sobre com participar en aquesta inciativa al bloc d’EV Lleida.