Nova sessió de Xarxes per al canvi a Nou Barris: Avancem en la Planificació del Focus de millora de centre

Els passats dijous 23 i 30 de març a l’INS Barcelona-Congrés i a l’escola Mestre Morera respectivament, va tenir lloc la 3a sessió del programa de Xarxes per al canvi d’aquest curs. En aquesta sessió vam  poder explicar-nos en quin moment es troba cada centre, com està treballant cada equip impulsor i també vam fer un repàs a com tenim la documentació del projecte. En aquest sentit poden ser molt enriquidores les aportacions a la carpeta de “Recursos”. Per últim, vam destacar les properes accions a fer per anar definint  la planificació de la millora del focus de cada centre i es van presentar dues experiències de centre: El batxillerat professionalitzador de l’INS Barcelona-Congrés, explicat  per 7 dels seus alumnes  que l’estan cursant i la Biblioteca Ulisses, on la mestra que la porta ens va fer una sessió de dinamització, tal i com la faria amb l’alumnat de l’escola. Les dues experiències serveixen per “fer xarxa” i per conèixer, de primer mà, projectes dels centres que els singularitzen.

Ara ens quedarà fer la última sessió de Xarxes per al canvi, la 4a del curs i la 31 del programa on, de ben segur, un plat fort de la trobada serà la preparació de la sessió plenària que es farà per a concloure el curs el dimecres 28 de juny.