Nou Seminari 0-6 de mestres d’educació Infantil de Nou Barris

Comencem l’any amb el naixement d’un nou seminari de coordinació entre professionals d’Educació Infantil de Nou Barris. Mestres d’Escoles Bressol i de parvularis d’escoles d’Educació Infantil i Primària, han volgut trobar-se per tal de donar-se a conèixer, mostrar els diferents treballs que s’estan fent als seus centres i per reflexionar, conjuntament (com a professionals d’una mateixa etapa), sobre els eixos fonamentals  de l’educació del més petits i sobre com respondre-hi, donant continuïtat  als cicles 0-3/3-6 de la mateixa etapa educativa.

La primera trobada ha tingut lloc dimecres 17 de gener al CRP. Les reunions  posteriors s’aniran realitzant en diferents escoles de la zona.

Ens alegrem d’aquesta nova iniciativa, sorgida a proposta de mestres d’educació infantil de la zona. Tenim la seguretat que es farà molt bona feina!!!