Hi havia una vegada 2019

Aquests dies han començat a tenir lloc en diferents escoles de Nou Barris les actuacions d’Ada Cusidó; aquest any amb la representació i explicació del conte: La granja no s’adorm.

En l’edició d’enguany, el conte ha anat dirigit  a infants de 2 a 4 anys. En la majoria de sessions s’han reunit infants de 2-3 anys, d’escola bressol, amb el grup de P-3 d’una escola veïna, d’educació Infantil i primària.

La narració, l’expressió. les cançons, el teatrí i les titelles, han reunit infants i professionals d’educació infantil, que han compartit la fantasia de les petites històries de la granja i les trifulgues dels seus animals.

Com sempre, ha estat un goig presenciar les actuacions de l’Ada i rebre-la als espais de les nostres escoles.

Ada, ens agraden les teves històries!