XVII Mostra de Treballs de Recerca de Nou Barris

Us informem de l’inici del procés de presentació de treballs a la XVII edició de la Mostra de Treballs de Recerca al Batxillerat al Districte de Nou Barris.

Com sempre, confiem en la vostra decidida col·laboració per motivar i ajudar a l’alumnat a participar a la Mostra i comptem amb la presència dels centres de la zona  i amb els alumnes de 1r de Batxillerat. L’acte de la Mostra està previst pel dimecres 3 d’abril de 2019 de 11:30 a 13:30 en el Teatre Zona Nord.

Recordem que el jurat haurà de seleccionar també els treballs que participaran a la Mostra de recerca jove que està prevista a Barcelona el dimarts 29 d’abril a les 17.00 de la tarda a l’auditori del Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra.

El termini per presentar els treballs al CRP,  finalitza el 17 de febrer 2019.

Us enllacem els documents que s’han enviat als centres.

Bases de la Mostra de Nou Barris

Fitxa participació

NOVETAT: en aquesta edició, els treballs i tota la documentació s’enviaran via formulari

• Cal anomenar cada document seguint la pauta marcada:
  • MemòriaTreball de Recerca: memoria_TR_titol del treball (pdf)
  • Fitxa  del treball: fitxa_titol del treball. (pdf escannejat)
  • Autorització: autorització_nom_cognoms (pdf escannejat)
  • Resum del treball (hipotesi, el procés d’elaboració, conclusions) : resum_títol del treball. doc
  • Fotografies: Foto1_titol del treball. jpg/png; Foto2_titol del treball. jpg/png (2 fitxers)
  • Video resum: vídeo_titol del treball (format MP3-MP4 o format llegible on-line)