Conferència: Nous espais, nous aprenentatges

La transformació educativa que estan vivint molts centres escolars també comporta la reorganització dels espais i els temps escolars. Fins a quin punt el disseny de l’aula condiciona el model d’aprenentatge? Quina relació té l’espai físic amb el procés d’aprenentatge? Els canvis dels espais només tenen a veure amb els recursos econòmics? Quines modificacions de l’espai escolar contribueixen més a la flexibilitat, al treball per projectes, a l’aprenentatge col·laboratiu? I quines menys?

El proper 24 de novembre de 17:30 a 19:30 durem a terme la conferència titulada: Nous espais, nous aprenentatges  a càrrec de la Beatriz López i Cristina Barba de l’escola Lola Anglada d’Esplugues de Llobregat dirigida a l’etapa d’Educació Infantil.

Per assistir-hi cal inscriure’us al següent enllaç. Uns dies abans us farem arribar l’enllaç a la videconferència.