Acte de lliurament de premis Jocs Florals Escolars Nou Barris 2023

El passat dimarts 16 de maig vam celebrar, a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona, l’acte de lliurament de premis dels treballs finalistes dels Jocs Florals Escolars de Nou Barris  2023. A la present edició han participat 26 centres del districte,  amb un total de 143 treballs presentats.

Una vegada més, l’acte ha estat portat per la Laura Vila Kremer mitjançant el seu alter ego, la deessa Flora, que, amb la seva actuació i les seves paròdies, ens ha fet passar una bona estona.

Felicitem tot l’alumnat participant, el seu professorat i les seves famílies. Aprofitem l’ocasió per animar l’alumnat de les escoles i instituts de Nou Barris, a seguir escrivint, a participar en les edicions dels propers anys i a gaudir de la literatura. Agraïm  la participació a tothom així com la col·laboració als membres del jurat, al Districte de Nou Barris i a Can Carreres centre ocupacional que elabora part dels obsequis que es donen als alumnes premiats i centres participants.

Aquí podeu veure un petit reportatge de l’acte:

Us recomanem que feu una lectura atenta de les obres guardonades, passareu una bona estona!