FIRA JUMAT. Fira de matemàtiques. Jornada a la Seu del Districte

Avui hem celebrar la FIRA JUMAT a la Seu del Districte de Nou Barris durant el mati.

Han participat  professorat i alumnat de: l’ESC Elisenda de Montcada, ESC Santiago Rusiñol i Escola Sant Lluis. Alumnat de Primària dels 3 cicles: cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior.

Us compartim algunes fotografies on veureu alguns dels jocs que s’han elaborat durant aquest curs i amb els que hem jugat. Posem en valor la participació del professorat en el seminari que va començar el mes d’octubre per crear, pensar i treballar amb l’alumnat els jocs que avui a la jornada s’han presentat i realitzat.

Donem les gràcies a alumnat de pràctiques del Grau en mestre d’educació primària de la Universitat de Barcelona. Gràcies per participar-hi!!!