Acte públic dimecres 3 d’abril 2019. XVII Mostra de Treballs de Recerca de Nou Barris.

Avui dimecres 3 d’abril de 2019 s’ha celebrat la XVII Mostra de Treballs de Recerca  de Nou Barris 2018-2019 en el Teatre

Zona Nord.  S’han presentat els 6 treballs seleccionats pel jurat i  3 d’aquests aniran en representació del districte de Nou Barris a la mostra de Treballs de Recerca de la ciutat de Barcelona.

Agraïm  a l’alumnat i al professorat que han participat amb els seus treballs en la Mostra i també a l’alumnat dels centres: CC Valldaura, CC Fedac-Amilcar, CC Amor de Dios, INS Sant Andreu, INS Barcelona-Congrés, INS

Galileo Galilei, INS Pablo Picasso i INS Valldemossa que han assistit com a públic. Hem gaudit de les instal·lacions i el bon servei que s’ofereix en el Teatre Zona Nord.

Programa de l’acte.

Dossier XVII Mostra de Treballs de Recerca al Batxillerat de Nou Barris.