VIII Jocs Florals de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys. La convocatòria s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita de l’alumnat aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya.

Si hi voleu participar cal que us inscriviu abans del 26 d’abril al següent enllaç i feu arribar els treballs a: crp-girones@xtec.cat

Bases de la convocatòria, enllaç

Bases de la categoria H: el conte audiovisual, enllaç

El veredicte dels jurats i el lliurament de guardons es durà a terme el dissabte 19 de juny de 2021 a les 12 hores.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *