VIII Congrés de ciència

ADREÇADA  A: Professorat i alumnat

NIVELL: Educació infantil (P5) i Educació primària

OBJECTIUS:

• Valorar el treball científic que es realitza amb l’alumnat en els centres educatius.
  • Potenciar, coordinar i difondre activitats de recerca en educació infantil i primària.
  • Potenciar, coordinar i difondre activitats de recerca en l’educació infantil i primària.
  • Potenciar les competències científiques, lingüístiques i de comunicació.
  • Fer de l’alumne el protagonista afavorint un marc on es pugui mostrar els seus treballs d’investigació.

DESCRIPCIÓ: Congrés de ciència adreçat a l’alumnat d’educació infantil i primària. Es presenta una experiència de recerca per centre feta per l’alumnat, mitjançant unes pautes que s’aniran concretant al llarg del projecte. El dia del Congrés l’alumnat exposarà en petit grup l’experiència (màxim 8 persones), acompanyada d’un suport visual com fotografies, presentacions digitals,…

TEMÀTICA: “Plantem el futur:desenvolupament sostenible. Objectius 2 i 15 del Desenvolupament global de la Unesco “ODS”

CALENDARI:

• Formació del professorat: es preveuen 6 sessions (pendent de concretar).
  • 8è Congrés de ciència: Maig (pendent de concretar).

DURADA:

• Formació del professorat: de 17.30 a 19.30h
  • 8è Congrés de ciència: tot el matí.

LLOC ON ES REALITZA: Diferents auditoris de la ciutat (pendent de concretar).

OBSERVACIONS: Només es podrà presentar una experiència per centre i, el dia de l’exposició de la recerca, només hi podran assistir un màxim de 50 alumnes per escola. En el cas que hi hagi algun centre de 3 línies hi podran assistir tots, sempre hi quan hi hagi aforament per aquest dia.

Edicions anteriors:
1r congrés
2n congrés
3r congrés
4t congrés
5è congrés
6è congrés

ORGANITZACIÓ:
CRP Eixample, CRP Gràcia, CRP Nou Barris, CRP Sant Andreu ,CRP Sant Martí ,CRP Sants-Montjüich,CRP Sarrià-Sant Gervasi, CRP Les Corts, CRP Horta-Guinardó

INSCRIPCIONS

Formulari d’inscripció