PARLAR EN PÚBLIC I COMUNICACIÓ EFICAÇ
19/02/19Des de la Federació ACAPPS i T-Oigo organitzen aquest taller gratuït, amb l’experta en comunicació Karen Friedman, el divendres 22 de febrer. Aquest taller està adreçat a joves d’entre 12 i 20 anys, amb discapacitat auditiva.
Si vols parlar en públic o en grup sense vergonya, si vols… Llegeix més»
AUTONOMIA A L’ESCOLA PER ALUMNES AMB TEA
19/02/19EDUTIC presenta el següent curs, amb la finalitat de donar respostes adequades a les necessitats específiques sobre la comunicació, les relacions socials, el processament sensorial o l’autonomia dels alumnes amb TEA.
Aquest curs presenta eines i estratègies per facilitar l’autonomia i l’accés als aprenentatges dels alumnes… Llegeix més»
EL RETO DE ESCUCHAR POR LOS DOS OIDOS
19/02/19El dissabte 30 de març a Saragosa (Colegio La Purísima para niños sordos) es portarà a terme una jornada de treball per reflexionar, des de l’àmbit clínic, sobre termes relacionats amb l’implant coclear doble seqüencial o simultani, les sordeses unilaterals i asimètriques i les expectatives… Llegeix més»
FUNCIONES EJECUTIVAS EN NIÑOS CON DESÓRDENES EN EL DESARROLLO DEL LENGUAJE
12/02/19Els Seminaris d’Educació són un cicle d’actes organitzats conjuntament entre la Xarxa Territorial de la UOC i el Màster Universitari en Dificultats d’aprenentatge i Trastorns del Llenguatge.
En aquesta ocasió el ponent serà Luis Martínez, Doctor en Lingüística, amb formació en educaió i trastorns del llenguatge, acadèmic… Llegeix més»
APRÈN ONLINE: CURSOS DE PRIMAVERA
12/02/19FORMACIÓ ONLINE: TRASTORNS D’APRENENTATGE, CONDUCTA I AFECTIUS. DIAGNÒSTIC I INTERVENCIÓ
12/02/19Aquesta formació online està creada per l’Hospital de Sant Joan de Déu i l’UTAE (Unidad de Trastorno de Aprendizaje Escolar) de Sant Joan de Déu.
Pretén oferir als professionals del camp de la sanitat i l’educació una visió integradora del què podria ser una visió ser… Llegeix més»
EMO-APRENDIZAJE. APRENDER A TRAVÉS DE LA EMOCIÓN
12/02/19Des de la Fundación Adana s’organitza la següent jornada perquè creuen que l’emoció és l’element clau en el procés d’ensenyament i aprenentatge.
La formació estarà impartida per Begoña Ibarrola, psicòloga, divulgadora, escriptora i experta en la influència de les emocions. Es realitzarà a Barcelona el 22… Llegeix més»
TEL ESTRANGERS EN LA SEVA PRÒPIA LLENGUA
12/02/19Integratek, amb la col·laboració de l’Hospital de Sant Joan de Déu i UTAE (Unitat de Trastorns de l’Aprenentatge Escolar) de Sant Joan de Déu, portaran a terme el proper 23 de Febrer a Barcelona la jornada “El Trastorn específic del llenguatge. Estrangers en la seva pròpia llengua”. Aquesta… Llegeix més»
Web d’activitats educatives
07/02/19
Genmagic és un portal amb activitats de diferents àrees, també de llenguatge. S’hi pot trobar exercicis de vocabulari, lectura i escriptura, paraules i frases. Dins de cada activitat et deixa triar si la vols en castellà o català. També hi ha… Llegeix més»
DE QUÈ ENS SERVEIX UNA AGENDA SI NO ENS PODEM ORGANITZAR?
22/01/19
Una vegada tenim l’agenda, no es tracta d’apuntar que se’ns passi pel cap, sinó controlar el quan i el com de les nostres activitats.
Les idees següents ens poden ajudar a organitzar les nostres agendes i les dels nostres alumnes.
- Les agendes solen tenir… Llegeix més»
X JORNADA DIÀLEGS EDUCATIUS: NEUROCIÈNCIA I EDUCACIÓ
16/01/19El proper 19 de gener els Estudis d’Educació Infantil del Campus UManresa celebren la 10a edició de la Jornada de Diàlegs Educatius, que enguany porta com a títol: “Neurociència i educació”
Trobareu més informació clicant al següent enllaç
TRASTORN DE L’ESPECTRE AUTISTA (TEA)
16/01/19SEMINARI DIFICULTATS EN EL TEL: MORFOLOGIA VERBAL I PROBLEMES EN LA LECTURA
16/01/19El dijous, 24 de gener es celebrarà el seminari en Dificultats en el TEL.
Aquest seminari inclourà dues ponències:
“Dificultades en tiempo y modo verbal en niños y niñas con Trastorno Específico del Lenguaje (TEL)” impartit per Claudia Araya Castillo.
“El desempeño lector en niños con Trastorno Específico… Llegeix més»
TALLERS ACPCREDA
08/01/19L’associació ACPCREDA organitza dos tallers, exclusius pels socis:
- El llenguatge del mestre. Programa Hanen de formació per a educadors i mestres
- Música: dels sentits al llenguatge
El període d’inscripció pels dos tallers que serà del 8 al 20 de Gener del 2019 ambdós inclosos.
Cliqueu sobre la imatge per obtenir… Llegeix més»
ATENCIÓ PRECOÇ EN EL TEA
08/01/19Gràcies a la millora en la detecció precoç cada vegada és més gran el nombre d’infants diagnosticats amb senyals d’alerta de TEA que requereixen una intervenció especialitzada el més aviat possible.
Els infants amb TEA requereixen potenciar de manera específica la comunicació social i el llenguatge… Llegeix més»
Segueix-nos!