Trobada ex-alumnes i alumnes d’ESO a l’Ins MMPOL

img_20170214_170314

El dimarts 14 de febrer vàrem fer una trobada entre 3 ex-alumnes sords que actualment estan estudiant en la universitat o en cicles formatius amb alumnes que estan cursant l’ESO. La Laia Matabosch, la Míriam Canela i l’Albert Garcia els varen explicar com els va en els seus estudis i els varen explicar amb que s’han trobat després de sortir de l’Institut. Els varen explicar la seva experiència a l’Institut i donar consells per superar el moment crític de l’adolescència. Els alumnes els varen fer moltes preguntes com per exemple si els feia vergonya portar audiòfons o implants, si era difícil fer amics, si tenien logopeda…. Entre altres coses els ex-alumnes grans, els van dir que s’havien d’espavilar i anar ells darrera dels professors, perdre la vergonya i que cal treballar molt però que s’ho estan passant molt bé.

Tots varen sortir molt contents de la trobada, carregats d’energia positiva i agraïts a la Laia, Miriam i Albert per les seves explicacions i el seu temps

Trobada amb ex-alumnes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *