Festa Nadal 2017

Una any més i com  ja és tradició, ens tornarem a trobar tots el dia 13 de Desembre en la Festa de Nadal del CREDA. Esmorzarem, votarem les postals del concurs, gaudirem de la gimcana organitzada pels alumnes del CFGS de l’Institut Severo Ochoa, ens intercanviarem els regals de l’amic invisible i gaudirem d’una jornada festiva amb tots els amics, amigues i logopedes.

Ens trobarem a partir de les 10 del matí al Casal de la Gent Gran situat al carrer Pi i Maragall 43 de Sant Feliu . Recordeu de portar l’esmorzar, diners per el transport, el regal de l’amic invisible i una etiqueta nadalenca amb el teu nom i el poble on vius.

Us esperem a tots i a totes, alumnes, ex-alumnes, logopedes i tots els professionals del CREDA. ENS HO PASSEM MOLT BE!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *