Tornem al cens d’orenenta cuablanca

oreneta cuablanca

Ja tornem a tenir entre nosaltres les orenetes cuablanques preparades per nidificar i passar l’estiu per les nostres contrades.

I nosaltres ja tornem a estar preparats per participar en el cens que l’Institut Català d’Ornitologia (ICO) amb el suport de l’Obra Social de Catalunya Caixa realitza arreu de Catalunya.

Dilluns sortirem a censar amb els alumnes del cicle superior de primària de l’escola Àngels Serafí de Sort i de l’escola Minairons de Ribera de Cardós, dimarts amb els de l’escola de Llavorsí, la de Tírvia i la de Rialp, i dimecres amb l’escola d’Alins i l’escola La Closa d’Esterri d’Àneu.

Ja veieu que això s’anima! Els resultats de l’any anterior els podeu consultar a la web del projecte: http://www.orenetes.cat Si voleu animar-vos a participar de forma particular també ho podeu fer posant-vos en contacte a través de la mateixa web.

Recordar-vos només que el cens consta de dues sessions. Una primera (entre l’1 i el 31 de maig) en temps de construcció i arranjament dels nius, i una segona sessió (entre el 15 de juny i el 31 de juliol) on l’objectiu és censar els nius en plena època de cria.

Equip de professors del Camp d’Aprenentatge de les Valls d’Àneu