Descobertes les erupcions volcàniques més recents de la península Ibèrica

Un equip d’investigadors de diferents centres nacionals i internacionals, l’Intitut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social (PHES-CERCA), la Universitat Rovira i Virgili, la Universitat de Burgos, l’Institut de Diagnostic Ambiental i Estudi de l’Aigua (IDAEA-CSIC), la Universitat Autònoma de Barcelona, ​​la Universitat de València… Llegeix més»

“L’Hèctor, l’arbre mort” al CdA de la Garrotxa

Durant el més de març el CdA de la Garrotxa ha disposat d’un nou recurs pedagògic: “L’Héctor, l’arbre mort.
Un material cedit per la Diputació de Girona que ens permet aprofundir i valorar la riquesa i diversitat dels ecosistemes forestals.
Aquest recurs pedagògic proposa 12 tallers repartits… Llegeix més»

40 anys aprenent al territori

El dimarts 10 de gener de 2023 va tenir lloc a la Garrotxa la celebració dels 40 anys dels Camps i Entorns d’Aprenentatge que van iniciar la seva aventura d’aprendre al territori l’any 1982. Es tracta dels CdA del Delta de l’Ebre, la Llegeix més»

QUÈ LI ESTÀ PASSANT AL CRANC DE RIU ?

Durant aquests primers mesos de curs hem pogut engegar amb l’alumnat, la proposta didàctica amb la qual vam començar a treballar a finals del curs passat. Finalment, amb la participació de tres escoles de la comarca i la col·laboració del Parc Natural de la Zona… Llegeix més»

Geologia i vulcanisme en estat pur!

Des del CdA de la Garrotxa us deixem un seguit d’enllaços per seguir l’evolució de l’erupció de la La Palma en directe.
Una oportunitat única per estudiar i aprofundir en el món de la geologia i el vulcanisme!
Esperem que les imatges us deixin tant bocabadats com… Llegeix més»