Opció de Treball posterior ” Viure entre volcans: risc o oportunitat?”

Com cada curs, els professionals del CdA de la Garrotxa participem en el curs de formació que s’imparteix des de la Direcció General d’Innovació, Digitalització i Recerca Educativa, adreçat als professionals dels CdA i EdA. Aquest curs, a partir de la formació que estem rebent “d’Estratègies i eines tecnològiques per a la virtualització de les propostes formatives” ens hem proposat crear i dissenyar algunes propostes digitals per tal de complementar algunes de les activitats que duem a terme al CdA.
Des del CdA hem pensat en crear una proposta que pugui servir per a l’elaboració del treball posterior d’aquells centres que ens visiten i que realitzen la Seqüència Didàctica de “Viure entre volcans: risc o oportunitat?”. Així doncs, a partir d’ara disposeu d’un nou recurs que podeu fer servir per tal de plasmar les conclusions que extregui el vostre grup d’alumnes, del debat final que es planteja en aquesta seqüència didàctica. Es tracta d’un llibre digital que podeu modificar a la vostra conveniència amb el programa Book Creator, un programa molt intuïtiu que el vostre alumnat pot utilitzar per tal de reforçar així també la Competència Digital junt amb les altres Competències que ja es treballen durant la seqüència.

Viure entre volcans

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *