I TU, QUÈ FAS PEL CATALÀ?

Des de la Comissió per la Llengua d’Olot i Comarca, el dia 14 de maig a les 17:30 hores a l’Espai Cràter d’Olot, s’organitza una xerrada-taller a càrrec de La Incorrecta, on es parlarà de la importància de preservar i valorar la diversitat lingüística, dels… Llegeix més»

INFANTERIA!

Infanteria! és el primer esdeveniment educatiu i cultural per a infants de 0 a 3 anys, per a les famílies i per als professionals que els envolten.
Per assistir a la jornada del dissabte matí  dia 11 de maig, dirigida als professionals, cal inscriure’s a… Llegeix més»

CÀPSULA FORMATIVA: ESPORT INCLUSIU

El pròxim 12 d’abril es cursarà la 8a i darrera càpsula formativa gratuïta i acreditada per l’Escola Catalana de l’Esport sobre esport inclusiu a la Garrotxa. Aquesta formació l’organitzen de forma conjunta la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física – Representació Territorial a Girona… Llegeix més»

IA: UN NOU PARADIGMA EDUCATIU

Us convidem a la xerrada sobre Intel·ligència Artificial “Un nou paradigma educatiu”. Anirà a càrrec d’Albert Farrés, mestre i coordinador digital de l’escola Sant Roc d’Olot i professor associat a la Universitat de Girona.
S’adreça a docents de totes les etapes educatives.
La sessió… Llegeix més»