ESTADES

El CdA de la Garrotxa ofereix la possibilitat de realitzar estades de 2, 3, 4 o 5 dies, on s’hi desenvolupa un projecte de treball comú d’acord amb el centre docent per tal d’incidir en l’assoliment de les competències que es pretenen treballar durant l’estada. Per tal de dur-ho a terme és important que hi hagi una bona coordinació de l’estada amb l’equip de mestres i/o professorat que vindran a realitzar l’estada i alhora, que s’estableixin els acords pertinents per dur a terme el treball dels tres moments importants (treball previ, durant i posterior a l’estada).

Clicant a sobre la imatge podreu veure una infografia que us servirà de guia per tenir clars els passos a seguir durant el procés d’inscripció al Camp d’Aprenentatge. Tingueu present que el període d’inscripció és del 10 de Maig al 4 de Juny.

Quotes a tenir en compte

Quota del CdA

D’acord amb l’Ordre ENS/163/2016, de 16 de juny, per la qual es crea el preu públic pel servei d’activitats d’ensenyament-aprenentatge als camps d’aprenentatge del Departament d’Ensenyament, s’estableix que l’import per alumne i dia és de 3€.

Aquest abonament es realitzarà mitjançant transferència bancaria al compte corrent del camp d’aprenentatge un cop hàgiu realitzat l’estada. Els alumnes membres de famílies nombroses de categoria general o famílies monoparentals gaudeixen del 50% de bonificació. Estan exempts d’aquesta quota els alumnes que tinguin una discapacitat acreditada igual o superior al 33%, els membres de famílies nombroses de categoria especial, els membres de famílies víctimes de violència de gènere, les víctimes d’actes terroristes, els seus cònjuges i els seus fills o filles, i els alumnes de centres que tinguin la consideració de complexitat màxima, d’acord amb la resolució ENS/906/2014, de 23 d’abril, per la qual es determinen els centres educatius i els llocs de treball docents que tenen la consideració de dificultat especial.

Podeu consultar tota aquesta informació actualitzada al web de l’xtec, a l’apartat d’inscripció i quotes.

Quota d’Allotjament i manutenció

La gestió de l’allotjament i manutenció durant la vostra estada es porta a terme des de XANASCAT (Xarxa d’Albergs de Catalunya). Heu de tenir present que, pel que fa a aquest concepte heu de concretar el detalls directament amb l’Alberg Torre Malagrida d’Olot.  Podeu consultar les tarifes actualitzades a la seva web.

Quota d’Activitats externes al CdA

Des del CdA s’ofereix la possibilitat de realitzar dues activitats que complementen la vostra estada a la Garrotxa, permetent visitar dos indrets d’especial interès dins la comarca. Aquestes activitats tenen una tarifa a part de la quota del CdA, ja que són activitats guiades per part del personal de cada una de les entitats que hi estan vinculades. Així doncs, el pagament de la tarifa corresponent a aquestes activitats s’haurà d’abonar directament a l’entitat que pertoqui. Les activitats que tenen una tarifa a part són:

• Visita al conjunt medieval de Besalú: 40€ per grup.
  • Visita a la cooperativa de la Fageda: 3€ per alumne.