Segon repte del projecte Challenge for nature!

Després del primer repte dins del marc del projecte Challenge for Nature de la Fundació kilian Jornet, ara tocava escollir un repte esportiu solidari per contribuir amb una entitat sense ànim de lucre, relacionada amb la natura. La canalla de l’Escola de Flix va trobar molt bé que fos per a l’entitat local, el Grup de Natura Freixe.

Des del Cda de Flix, volem felicitar a tots/es els/les alumnes participants! Va ser un èxit total i un autèntic plaer de formar part d’iniciatives com aquesta!!!

El repte va consistir en que per cada euro de donatiu que es realitzava, l’alumnat realitzava una volta (d’uns 200m corrent) al voltant de l’emplaçament de la plaça del mercat de Flix, espai on va tenir lloc l’activitat solidària.