Celebrem el Dia Mundial de les Zones Humides!

Un any més, seguint la tradició, vam celebrar el Dia Mundial de les zones humides, aprofitant el potencial educatiu present a les ribes del nostre riu, vam dur a terme una pràctica d’aprenentatge amb l’alumnat de 5è de l’Escola de Flix, posant les zones humides en valor, com un dels ecosistemes més diversos i rics biològicament. El lema d’enguany era Els aiguamolls i el benestar de les persones.

Enguany hem participat al projecte Fluviatilis dels companys/es del Grup de Natura Freixe, que té per objectiu promocionar la integració de la ciutadania en la millora i la rehabilitació dels ecosistemes fluvials. Vam poder per conèixer amb més profunditat aquests ecosistemes tan valuosos i alguns dels seus habitants. També vam ho vam complementar amb una visita a l’EDAR, la planta depuradora conduïda per la cap de la planta de Flix, la sra. Maribel Carrasco (a la qual volem agrair).

Cal recordar la importància d’aquests ecosistemes que cobreixen un 4% de la superfície de la Terra, són i un dels més productius des del punt de vista biològic, per la biodiversitat que acullen. Continuem apropant a tothom a aquesta realitat, per lluitar per millorar la situació actual!