Quines?

El Camp d’aprenentatge de Flix comparteix quatre modalitats amb els centres educatius:

1. SORTIDES: són experiències educatives d’un dia, que consten d’una o dues pràctiques d’aprenenatge (depenen del temps que estiguin l’alumnat estadant amb l’equip educatiu) i, que normalment es duen a terme amb centres propers o de comarques veïnes. (VEURE ELS APARTATS de Sortides Inf i Prim i el de Sortides Secundària).
  2. ESTADES PRIMÀRIA: són experiències educatives que comprenen de dos a cinc dies, segons la sol·licitud del centre educatiu. La seqüència didàctica també es dissenya conjuntament amb els centres, i aquest cop cal afegir, la coordinació que s’estableix amb l’alberg local que ofereix l’allotjament als centres educatius estadants, així com la possibilitat d’escollir activitats complementàries (VEURE L’APARTAT Estades Primària).
  3. ESTADES SECUNDÀRIA: són experiències educatives en format d’itinerari d’aprenentatge, previ, durant i després de l’estada. L’estada és de tres dies i està orientada a alumnat de primer cicle o segon cicle de secundària amb un format ja definit, un orientat a la natura i l’altre a la Batalla de l’Ebre. (VEURE L’APARTAT Estades Secundària).
  4. PROJECTES COMPARTITSsón experiències educatives de nova creació en entorns naturals comarcals, que consten d’un dia de presencialitat de l’equip educatiu al centre i a l’espai natural, i la durada final ve determinada per la inquietud de l’alumnat i els docents implicats. Només es realitzen en centres educatius pilot de la comarca de la Ribera d’Ebre. (VEURE LA PESTANYA PROJ. COMP.)

TROBADES DE COORDINACIÓ

Per tal de dur a terme una seqüència didàctica qualitativa que pugui donar resposta a la confiança dipositada en el nostre servei educatiu, considerem essencial una adequada i constant coordinació, per tal de dissenyar la seqüència didàctica conjuntament, que doni resposta a les inquietuds de l’alumnat i, per tal preveure possibles adversitats, així com facilitar tota la informació i recomanacions per part del nostre equip educatiu.

Un cop us adjudiquem les dates de realització de la seqüència didàctica i els centres les accepteu, el primer contacte s’inicia a través de les Trobades de coordinació, amb format virtual i amb possibilitat de venir a visitar el Cda. S’adjudiquen segons la modalitat i nivell educatiu del qual vau realitzar la sol·licitud d’inscripció. Aquestes trobades pretenen esdevenir com una presentació i coneixença entre ambdues parts, així com per a resoldre molts dubtes inicials que pugueu tenir.