Un bosc ple de sensacions

Els alumnes de 3r de l’Escola Salvador Espriu de Sant Feliu de Llobregat han descobert el bosc a la Rierada.

Han començat aportant les seves impressions del que trobarien al bosc fent un gran dibuix entre tots a la pissarra.
A continuació han caminat fins al bosc i allà han fet un dibuix d’en “Quercus” un gran arbre que ens dona la benvinguda. Posteriorment s’han dividit en grups per fer 2 torns d’activitats.

Uns han fet un estudi complet d’en ”Quercus”, prenent-li mides, examinant les seves fulles i fruits i fins i tot li han fet un calc de la seva escorça. Han esbrinat que es tracta d’una gran alzina.
Altres han entrat amb els ulls embenats al bosc per tal d’aguditzar els sentits i descobrir noves sensacions. També han aprés a esbrinar l’orientació del vessant amb la brúixola. Finalment han fet una petita gimcana dins el bosc per conèixer les plantes més habituals i han descobert que es tracta d’un alzinar.
Han completat una feina magnífica de descoberta del bosc i han col·laborat a la millora de l’entorn recollint la brossa que han trobat. Felicitats!