Les plantes tenen les seves preferències

Els alumnes de la classe Asteques de 5é  de l’Escola Castell Ciuró de Molins de Rei han realitzat dijous 11 d’octubre l’activitat “Investiguem les comunitats vegetals” a la vall de La Rierada.

En la introducció al seu treball científic han aportat força comentaris i molt interessants per recolzar les seves hipòtesis de treball. S’han organitzat en grups de treball i s’han dividit pels dos vessants de la riera de Vallvidrera. Allà han pres mesures ambientals com temperatures, humitat, intensitat de llum, velocitat del vent i orientació. A continuació i un han fet un petit inventari de les plantes més representatives de cada vessant.

Posteriorment han posat en comú les dades de camp i han pogut comprovar que gairebé totes les seves hipòtesis es complien i que l’orientació dels vessants influeix en les comunitats vegetals que han pogut identificar.

Han demostrat que tenen molt bones maneres com a científics!