Coneixem la nostra riera

Els “dogons” i els “espartans”, alumnes de 6é de l’Escola Castell Ciuró de Molins de Rei han vingut els dies 15 i 16 d’octubre per realitzar l’activitat “La riera” i avaluar el seu estat de conservació.

Han començat aportant idees de com investigar l’ecosistema aquàtic i han revisat el material necessari. S’han dividit en petits grups de treball i han començat fent les mesures ambientals com temperatures, amplada, fondària, velocitat i qualitat de l’aigua. Posteriorment han reconegut diverses plantes que formen el bosc de ribera.

Finalment han recol•lectat invertebrats de la riera i els han examinat al laboratori amb l’ajuda de lupes binoculars i fitxes de suport. A partir de totes les seves investigacions han pogut avaluar l’estat de conservació de la riera de Vallvidrera.

Després han alliberat tots els animals de nou a la riera.
Han sigut uns investigadors molt treballadors!