Gaudim amb la meteorologia

Els alumnes de 5è de primària de l’Escola Miquel Martí Pol de Sant Feliu de Llobregat han realitzat l’activitat de meteorologia els dies 19 i 20 de febrer.

S’han dividit en petits grups i han fet una gimcana per esbrinar la utilitat de diversos aparells meteorològics com termòmetres, pluviòmetre, higròmetre, anemòmetre i penell.

A continuació han fet el taller de sensacions, on  han demostrat ser uns bons termòmetres d’aigua, aire i terra. També han pres dades reals dels aparells instal·lats  a la caseta meteorològica del Camp d’Aprenentatge.

Finalment han fet de meteoròlegs preparant una predicció dels temps pel dia següent i han fet les gravacions en video simulant un espai de televisió. Han sigut grans professionals.

Han completat una gran feina com a meteoròlegs!