Ens divertim fent meteorologia!

Els dies 11, 16 i 17 de gener els alumnes de 3er de l’Escola Garbí d’Esplugues de Llobregat han estat a Can Santoi per realitzar l’activitat de meteorologia.

Han començat amb una introducció parlant de diferents aspectes sobre l’estudi de la meteorologia. S’han dividit en grups de treball per treballar en 2 torns. Uns han fet una gimcana per conèixer diferents aparells de mesura com termòmetres, anemòmetre, penell i pluviòmetre. També han fet un taller de sensacions experimentant amb el seu propi cos les temperatures de diferents medis. Finalment han pres dades reals  dels instruments de la caseta meteorològica.

Mentrestant els alumnes de l’altre torn han preparat la predicció meteorològica pel dia següent a partir de les dades del Servei Meteorològic de Catalunya  i han fet una gravació com si estiguessin  presentant l’espai del temps en  la televisió.

Després s’han intercanviat les feines . Han sigut uns homes i dones del temps molt aplicats i entusiastes.!