El GPS ens porta pel bon camí

Dimarts 23 d’octubre els alumnes de 6é de l’Escola Estel de Molins de Rei han estat realitzant l’activitat d’orientació amb GPS.

Han començat familiaritzant-se amb el posicionador GPS i la brúixola per saber trobar el camí correcte al llarg del recorregut de Can Madolell. L’itinerari està plantejat com una gimcana on han de trobar el camí correcte a les cruïlles i han d’anar resolent proves al llarg del recorregut. S’han dividit en petits grups i han preparat el material necessari (aparells, fitxes de reconeixement de plantes, roques i estris per capturar invertebrats de la riera).

Cada grup ha fet el recorregut de manera autònoma seguint la ruta prèviament gravada al GPS. Amb les indicacions del GPS i comprovant el rumb amb els azimuts de la brúixola tots els grups han completat l’itinerari sense problemes.
Un cop a l’aula del CdA cada grup ha descarregat el “track” (recorregut enregistrat per cada GPS) i han pogut revisar el camí seguit així com altres dades del seu itinerari (distància recorreguda, temps, desnivell, velocitat).
Han sigut uns grans exploradors !!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *