Descobrim el bosc

El 15 d’octubre els i les alumnes de l’Escola Arquitecte Gaudi de Sant Feliu de Llobregat  han vingut a conèixer el bosc a la Rierada.

Per començar han fet una pluja d’idees conjunta dient què creien que trobarien al bosc. S’han adonant de l’important que són les plantes per tots, ja que sense elles no podríem viure.

Després s’han dirigit al bosc i s’han dividit en dos grups per fer una gimcana amb tres activitats:

– Una de les activitats consistia en dibuixar un “Quercus” espectacular amb molt anys de vida. També han agafat mesures de la seva alçada, del perímetre del seu tronc i han observat detingudament com eren els seus fruits i les seves fulles. Per acabar, han fet un calc de la seva escorça i  han descobert que es tractava d’una alzina.

– A l’altre activitat, s’han tapat els ulls i s’han endinsat al bosc per aguditzar els 5 sentits. A més a més, han fet servir la brúixola per conèixer l’orientació del vessant en el que es trobaven.

– En la tercera activitat han estudiat les plantes més característiques per esbrinar que el bosc es tractava d’un alzinar.

Han treballat i han gaudit molt!