Aprenem meteorologia

Dilluns 11 de març els alumnes de 6è de primària de l’Escola Escola Nova de Cervelló han realitzat l’activitat de meteorologia.

Després d’unes nocions introductòries, s’han dividit en equips de treball i cada grup  ha començat per una activitat diferent: gimcana d’instruments, predicció meteorològica o sensacions i caseta meteorològica. Després per torns han acabat fent tot el circuit d’activitats.

La gimcana d’instruments consta de 8 aparells meteorològics (quatre tipus de termòmetres, higròmetre, penell, pluviòmetre i anemòmetre) que han de trobar i completar una fitxa per tal d’aprendre la funció de cada aparell.

En el taller de sensacions han fet servir els seu propi cos per esbrinar la temperatura d’aigua, aire i terra. També han pres dades reals dels aparells instal·lats  a la caseta meteorològica del Camp d’Aprenentatge.

Finalment han fet de meteoròlegs preparant una predicció dels temps pel dia següent i han fet les gravacions en vídeo simulant un espai de televisió.

Els alumnes s’ho han passat molt bé en la competició de bufera amb l’anemòmetre, recorda-ho: ANEMÒMETRE!!