Els nens i nenes de 5è de l’Escola St. Antoni Maria Claret descobreixen la riera

Dsc_0923_2Els dies 19 i 20 de maig (un dia amb sol i l’altre ha acabat plovent) els alumnes de 5è del Col·legi Sant Antoni Mª Claret (Cornellà de Llobregat) han investigat la riera. Han fet mesures i observacions de l’aigua (temperatura, amplada, fondària, velocitat…), han vist la vegetació pròpia del bosc de ribera i han recollit mostres d’animals que després han observat al laboratori amb les lupes binoculars.

Sembla que el que els ha agradat més ha estat capturar els animals. Fins un altre any!