L’Institut Francesc Macià a les “Escletxes”

DSC_0926El dia 16 de maig, un grup de 16 alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut Francesc Macià (Cornellà de Llobregat) van poder comprovar de primera mà el fenomen natural de “les Escletxes“, situades al terme municipal del Papiol. Són unes obertures de diferents amplàries en roca calcària. Algunes són transitables per dins, com aquesta que veieu a la imatge, tot i que també els alumnes van passar per alguna altra que feia menys d’1 m d’amplada.

Com s’han format? De manera semblant al que passa a aquestes roques, es poden produir esquerdes a les cases o altres riscs a la veïna població del Papiol? Us convidem a descobrir-ho amb els vostres alumnes!