Els alumnes de La Sínia descobreixen els misteris de la Colònia Güell

f4Els alumnes de 6è de l’Escola La Sínia de Molins de Rei han descobert el dimarts 9 de juny els misteris de La Colònia Güell. Van començar visitant la cripta on van interpretar els seus símbols, els materials que formen les diferents columnes, la funció dels bancs, els colors i la forma dels seus vitralls i el conjunt d’aquesta fantàstica obra inacabada d’Antoni  Gaudí.
Després van anar al Centre d’interpretació on van visualitzar un documental que fa reviure de primera mà la vida dels treballadors de la Colònia. També van veure l’exposició que hi ha tant de la fàbrica com de la cripta.
Finalment, per grups i amb l’ajuda d’un plànol i amb els professors situats en punts estratègics, van anar resolent les qüestions que se’ls plantejava al voltant de la fàbrica i de la zona residencial de la Colònia.
Esperem que els alumnes hagin gaudit molt de la sortida i també hagin après molt sobre el modernisme i la vida a la Colònia!

D’altra banda, volem destacar l’ajuda inestimable del Quico que ens ha acompanyat en aquesta activitat.

Gràcies Quico!!