SETMANA D’ESTADES

Aquesta setmana hem tingut dues estades.

Vam començar, dilluns, dimarts i dimecres, amb els alumnes de 2n i de 4t de l’escola Marià Galí Guix de Terrassa.

Van escollir l’itinerari riu, per tant, vam anar a la cova de la Tuta i les Fonts del Llobregat. Dimarts vam fer l’estudi de la qualitat de l’aigua del riu i dimecres l’itinerari per conèixer el bosc de la Sala.

Dimecres també van arribar els alumnes de 4t de l’escola Torres Amat de Sallent, a la comarca veïna del Bages. El bon temps i la calor ja ens van començar a acompanyar des de dimarts. Per tant, vam anar a la Tuta amb un temps gairebé d’estiu! Vam poder dinar als voltants de la cova, gaudint de la climatologia i abans d’anar a visitar les fonts del Llobregat i explicar la llegenda.

Dijous vam continuar amb el segon dia l’itinerari riu. La Lilit els hi havia fet un encàrrec i convertits amb investigadors van haver de descobrir la qualitat de l’aigua i si aquesta complia totes les característiques perquè hi pugin viure les seves amigues.

Finalment divendres, com els companys de Terrassa havien fet el dimecres, va ser el torn de l’itinerari pel bosc de  la Sala per tal de conèixer la seva vegetació i els animals que hi viuen. Amb l’ajuda del GPS i la brúixola .