ESCOLA LA SÍNIA

Aquesta setmana hem tingut durant 4 dies amb nosaltres els alumnes de 4t A i B de l’escola La Sínia de Molins de Rei. Són els alumnes de la classe del Cavall Bernat i de Sant Jeroni.

Vam començar l’estada amb la incertesa del temps. Ens vam trobar a Castellar de n’Hug i vam visitar el poble i les fonts del Llobregat. No va ser possible anar a la cova de la Tuta així que vam dinar a la Sala i després vam fer el breakout: “El tresor de la Lilit”. Tots els grups van treballar molt bé i van poder resoldre tots els enigmes del joc!

Dimecres vam anar al riu. La Lilit els hi havia encarregat una feina i van haver d’investigar com estava l’aigua per saber si hi podien viure les seves amigues les truites de riu.

Dijous va ser el dia de paisatge. Vam anar al mirador de Maçaners, amb unes vistes espectaculars del Pedraforca. Vam parlar de la seva formació a partir d’una llegenda i una maqueta. Després vam anar al mirador de Gresolet a sentir i escoltar el paisatge. Allà ens va venir a visitar una guineu més aviat poc salvatge. Des d’allà vam anar fins al refugi Estasen per dinar al seu entorn. A la tarda vam baixar caminant fins a Saldes per agafar el bus fins a la Sala. A mig camí vam fer un tram per grups tot seguint les senyals del PR.

Divendres encara van tenir forces per fer una última activitat. Un itinerari d’orientació per grups, amb GPS i brúixola, per tal de conèixer el bosc de la Sala i les plantes i animals que hi viuen.