PRIMERA ACTIVITAT PRESENCIAL PROJECTE ENTORN

Avui hem realitzat la primera activitat presencial del Projecte entorn 2019-2020.

Hem començat amb els alumnes de 5è i 6è de l’escola Princesa Làscaris de Casserres. Al llarg d’aquesta setmana també anirem a Montmajor, amb les i els alumnes de cicle mitjà i superior de l’escola Gira-sol, els alumnes de cicle superior de l’escola Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà i les i els alumnes de 5è de l’escola de Gironella. Finalment, a principis de la propera setmana, acabarem aquesta primera activitat amb els alumnes de 6è de l’escola Galceran de Pinós de Bagà .

En aquesta primera sessió  marquem l’itinerari que prèviament han dissenyat a l’escola amb el programa Land. Creem la ruta i la guardem per utilitzar-la com a guia el dia de la sortida. També fem una pràctica per veure com funciona el GPS, les càmeres de fotos i de vídeo per així poder-les utilitzar de la millor manera quan anem a fer els diferents itineraris dissenyats.

ESCOLA PRINCESA LÀSCARIS

ESCOLA SANT LLORENÇ