PEAM: LA RIERA DE LA ROVIRA I ELS TOLLS DEL GRAU (1a SESSIÓ)

Aquest dilluns hem fet la primera de les dues sessions del projecte educatiu d’adopció de monuments (PEAM), amb els alumnes de P5 de l’escola Santa Maria d’Avià.

En aquesta projecte, com anem fent en els darrers cursos, han “adoptat” la riera de la Rovira.

Durant la sortida hem fet 2 tipus de tasques:

Hem analitzat l’aigua en 2 punts diferents. Primer a l’entrada del poble just al costat de la carretera i després als Tolls del Grau. Hem analitzats diferents paràmetres i hem utilitzat diferents instruments com sensors o reactius.

I una segona tasca, hem recollit dades per tal de documentar l’itinerari. Hem fet fotos, vídeos i hem marcat punt d’interès amb el GPS.