INSTITUT ESCOLA ARTS

De dimecres a divendres, hem tingut fent estada amb nosaltres els alumnes de P3 i P6 de l’institut escola Arts de Barcelona.

Dimecres vam trobar-nos a Castellar de n’Hug. Ens vam dividir en dos grups, P3 per una banda i P6 per una altra. Primer vam pujar a la cova de la Tuta i vam entra-hi per grups. Després, vam dinar a Castellar de n’Hug i a la tarda  vam anar a visitar les fonts del Llobregat!

Dijous al matí vam anar tots al riu i a la tarda al laboratori. Els de P3 per ajudar a la Lilit amb un problema que té amb les seves amigues i els de P6 per determinar la qualitat de l’aigua del riu Llobregat al seu pas per la Sala. Tots van fer un intens i bon treball d’investigació.

I divendres, per conèixer el bosc de la Sala, vam fer un itinerari d’orientació amb brúixola i GPS per investigar com és i qui hi viu en aquest bosc.

Després de tres dies intensos a l’Alt Berguedà va ser l’hora de tornar cap a Barcelona!

Esperem que hagueu gaudit molt!