GPS AL TURÓ DE LA SENYERA

Aquests dies hem estat fent una activitat d’iniciació al GPS amb els alumnes dels grups de grans de l’escola Afred Mata de Puig-reig.

Ens hem desplaçat al turó de la Senyera des d’on podem gaudir d’unes vistes privilegiades.

Allà primer hem explicat com funciona el GPS. Tot seguit, per parelles amb un GPS i un mapa, han localitzat 12 fites amagades per la zona. Un cop acabada aquesta part, i després de recuperar forces amb l’esmorzar, cada parella ha amagat una fita, l’ha marcat amb el GPS i han intercanviat els GPS amb les ubicació amb una altra parella per buscar la fita que els companys han amagat prèviament.