2a SORTIDA DEL PROJECTE BOSC

Amb els alumnes del grup de mitjans de l’escola Lillet a Güell de la Pobla de Lillet i els alumnes de 2n de l’escola de Gironella hem realitzat la segona sortida del projecte “Boscos del Berguedà” que portem a terme al llarg de tot aquest curs.

En aquesta sortida hem observat les diferències que hem trobat respecte l’anterior visita que vam fer als respectius boscos. I hem omplert un quadern amb fitxes de les principals plantes i animals que hi habiten. Per fer aquesta identificació ho hem fer amb l’ajuda d’uns herbaris i bestiaris del Berguedà.

Aquí podeu veure algunes imatges d’aquests boscos:

(Clicant a sobre el títol podeu accedir a l’àlbum de la sortida)

BOSC DE VENTAIOLA                           BOSC DE GIRONELLA