ESTADA ESCOLA SERRALAVELLA

La setmana passada, de dimecres a divendres, vam tenir amb nosaltres els alumnes de 3r de l’escola Serralavella d’Ullastrell.

Dimecres vam anar a la cova de la Tuta i vam visitar les fonts del Llobregat. El bon temps ens va acompanyar durant tot el dia.

Dijous va ser el torn del riu Llobregat. Al matí amb un treball de camp i a la tarda amb un treball de laboratori. Això ens va servir per determinar la qualitat de l’aigua i poder respondre a la Lilit.

Per acabar l’estada, divendres vam fer un itinerari d’orientació per conèixer el bosc de la Sala.

Moltes gràcies nois i noies! A reveure!