El PEAM A LA RIERA DE LA ROVIRA D’AVIÀ

Aquest dimecres  hem fet la primera de les dues sessions del projecte educatiu d’adopció de monuments (PEAM), amb els alumnes de 5è de l’escola Santa Maria d’Avià. Hem treballat de manera conjunta amb els alumnes de 5è A i 5è B.

En aquest projecte han “adoptat” la riera de la Rovira. N’hem analitzat l’aigua en 2 punts diferents (al costat de la carretera i als Tolls del Grau) i hem documentat l’itinerari realitzat des de l’escola  amb  fotos, vídeos i dades que ens proporciona el GPS i que editarem i publicarem en la segona sessió que farem presencialment al centre. En aquesta sessió també analitzarem la riera al seu pas per sota l’escola i la font de la Rovira.