ESCOLA PRAT DE LA MANTA

Aquesta setmana, de dilluns a dijous, hem tingut 4 dies amb nosaltres els alumnes de P6 de l’escola Prat de la Manta de L’Hospitalet de Llobregat.

Vam trobar-nos al mirador del Pedraforca per fer-ne l’estudi del paisatge amb l’ajuda de la maqueta i d’una llegenda. D’allà vam continuar cap al mirador de Gresolet i vam anar a dinar davant del refugi Estasen. A la Tarda vam baixar caminant cap a Saldes fent una part del camí per grups i seguint les marques del PR.

Dimarts vam anar al coll de la Creueta. Després de situar-nos i parlar de l’entorn que podíem veure des d’allà vam baixar cap a la cova de la Tuta. Pel camí vam tenir la companyia d’algunes marmotes i alguns isards. La pluja també va fer acte de presència però sense arribar a molestar. Vam dinar a Castellar de n’Hug i després vam visitar les fonts del Llobregat.

Dimecres vam dedicar tot el dia a fer l’estudi del curs alt del riu Llobregat al seu pas per la Sala. Al matí vam fer el treball de camp i a la tarda després de fer un treball de laboratori a partir de l’anàlisi dels macroinvertebrats que havíem trobat al matí vam poder determinar la qualitat de l’aigua del riu.

Finament dijous vam acabar l’estada amb un itinerari de 20 punts per conèixer el bosc de la Sala. Aquest itinerari el vam fer per grups i amb l’ajuda de la brúixola i el GPS.

Han estat 4 dies on hem gaudit molt! Esperem que vosaltres també us ho hagueu passat molt bé! I ara teniu 4 dies per recuperar forces!

Més imatges: